Waar kunnen wij u mee helpen?

Start dropdown content
sluiten

Herhaal medicatie

U kunt uw herhaalmedicatie online bestellen op MijnGezondheid.net

Bestel uw herhaalmedicatie snel en gemakkelijk online via het patiënten portaal MijnGezondheid.net.

Naar MijnGezondheid.net

Ik wil meer informatie

U kunt herhaalmedicatie ook nog bestellen via de receptenlijn, we zullen hier na de zomervakantie mee stoppen.

Bel (013) 5283878 – Kies 2

Recepten voor 12.00 ’s middags besteld liggen de volgende werkdag na 15.00 klaar bij uw apotheek.

 

Einde dropdown content, druk om terug te keren naar de buttonrij
Start dropdown content

Afspraak maken

Online afspraak maken

U kunt 24 uur per dag online een afspraak maken. U kiest zelf met wie en wanneer. Als u de afspraak heeft gemaakt, staat deze direct in onze agenda.

Log veilig in op onderstaande website met uw DigiD

 

Via MGN afspraak maken met uw DigiD

Einde dropdown content, druk om terug te keren naar de buttonrij
Start dropdown content
sluiten

Stel een vraag

U kunt uw vraag stellen op MijnGezondheid.net

Heeft u een vraag of wilt u de uitslag van onderzoek weten, dan kunt u dit ook online doen. Via een e-consult komt de vraag rechtstreeks bij de arts terecht. Deze geeft dan snel antwoord. Maximaal binnen 2 werkdagen. Deze functie is ook handig als de praktijk telefonisch druk bezet is.

Naar MijnGezondheid.net

Ik wil meer informatie

Ik wil me aanmelden

Veel vragen kunt u direct aan onze assistenten stellen.

U kunt telefonisch uw vraag stellen of een uitslag opvragen aan de assistente de gehele dag met uitzondering van de pauze. 

013-5283878

 

Einde dropdown content, druk om terug te keren naar de buttonrij
Start dropdown content
Einde dropdown content, druk om terug te keren naar de buttonrij
Start dropdown content
Einde dropdown content, druk om terug te keren naar de buttonrij
Start dropdown content

Tip of klacht melden

Heeft u een compliment over één van de medewerkers of over de praktijk? Bespreek dit dan met de persoon waar het om gaat. Leg uit waar u tevreden over bent. Tips en Complimenten horen wij graag!

Heeft u een klacht?
Bespreekt uw klacht met uw zorgverlener. Komt u er samen niet uit, vul dan het onderstaande klachtenformulier in. U kunt ook een klachtenformulieren krijgen van de doktersassistente. Binnen een week ontvangt u een ontvangstbevestiging en informatie over de afhandeling van de klacht.

Waarover kunt u klagen?
U kunt klagen over zorgverleners en faciliteiten van de huisartsenpraktijk. U kunt een klacht doorgeven over de medische behandeling, de bereikbaarheid, de manier waarop er met u wordt omgegaan of over de voorzieningen in het gebouw etc.

En dan?
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE.

Geschilleninstantie huisartsenzorg
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u vinden op www.skge.nl.

Klachtenregeling
Medewerkers van huisartsen de Voorste Stroom zijn aangesloten
bij Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg.

Postbus 8018, 5601 KA Eindhoven
088 022 91 90
www.skge.nl

 

Klachtenformulier

  • Uw gegevens

    Degene die de tip/klacht indient.
  • Gegevens van de patiënt

    Dit kan ook de vertegenwoordiger of nabestaande van de patiënt zijn.
  • Bijvoorbeeld ouder, echtgenote
  • Aard van de klacht

  • :
  • Meerdere keuzes mogelijk


    Bij het versturen van dit formulier geef ik toestemming dat deze gegevens mogen worden gebruikt ten behoeve van de verwerking van de tip of klacht
    Uw gegevens zullen niet worden gebruikt voor andere doeleinden en niet worden verstrekt aan derden. Uw gegevens kunnen te allen tijde weer worden verwijderd.
    Voor volledige informatie over het verwerken van uw gegevens zie onze privacystatement


Onze dienstverlening

Huisartsenpraktijk van Elsen is een frisse praktijk. Wij staan voor up-to-date huisartsenzorg en leveren huisartsenzorg gestoeld op de NHG-richtlijnen. U kunt bij ons terecht voor de volledige huisartsenzorg. Dit zien wij heel breed; wij proberen iedereen bij te staan in zijn of haar medische vragen. Van jong tot oud, willen wij een sparring partner zijn bij gezondheidsvragen of ziekten.

Onze huisartsenpraktijk gaat voor Evidence Based Medicine, hetgeen wil zeggen dat we zo veel mogelijk behandelingen doen waarvoor wetenschappelijk bewijs is.

Onze praktijk is ook digitaal goed bereikbaar via mijngezondheid.net en de Medgemak app. Lees meer Of schrijf in op MijnGezondheid.net

U kunt hierop makkelijk inloggen met digiD. Hiermee kunt u online de volgende dingen regelen:

-Afspraak maken bij de huisarts, assistent of praktijk ondersteuner.

-Medicatie herhalen

-E-consult (digitale vraag stellen aan de praktijk)

-Zelf triage uitvoeren (moet ik naar de dokter toe)

-Resultaten inzien (lab waarden)

Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om, te beeldbellen als dit nodig is via VIPLIVE, en de mogelijkheid om thuismonitoring te doen. Bijvoorbeeld voor de bloeddruk meting (24u meter).

Verder doen wij ook verschillende kleine ingreepjes waaronder:

  • Plaatsing spiraal
  • Uitstrijkjes
  • Kleine chirurgische ingrepen
    • Verwijdering moedervlek/onrustige huidplekjes
    • Ingegroeide teennagels
    • Verwijdering lipoom

Daarnaast leveren wij chronische zorg programma’s voor bijvoorbeeld diabeten en mensen met COPD. We doen dit in samenwerking met Primacura (regionale corporatie huisartsen) om zo een optimale behandeling en instelling van de chronische zorg te bewerkstelligen.

Wij worden ondersteund door drie assistenten en twee praktijkondersteuners. Allen doen onder onze supervisie eigen spreekuren. 

 

Openingstijden

Handig om te weten

VAKANTIE 2023

Huisartsenpraktijk van Elsen is van 6 augustus tot 28 augustus met vakantie, onze praktijk zal in de tussentijd worden waargenomen door huisartsen de Beus. 

Bel gerust naar dr de Beus voor huisartsenzorg die niet kan wachten tel:0135282210

Groet medewerkers huisartsenpraktijk van Elsen

 

De waarneming ‘s avonds, ‘s nachts en in het weekend is geregeld door de huisartsenpost. Op de huisartsenpost werken alle huisartsen uit de regio samen. 

Dagelijks door de weeks na 17:00 en tot 8:00 ’s ochtends en in de weekenden neemt u voor huisartsgeneeskundige vragen die niet kunnen wachten contact op met de huisartsenpost. 

Telefoonnummer huisartsenpost Tilburg 085-5360300

Lees meer

Thuismetingen en Telemonitoring

U kunt via de “Ik ben VIP” app zelf gedane metingen bijhouden en doorgeven aan uw zorgverlener. Bijvoorbeeld uw bloedsuiker, bloeddruk en gewicht.
Overleg met uw zorgverlener, indien u interesse heeft.

Onze praktijk beschikt over verschillende digitale mogelijkheden om het voor de patiënten zo efficiënt mogelijk te maken.

  • Online afspraken maken (Mijngezondheid.net en de Medgemak app), hiermee kunt u direct in de agenda van de artsen, praktijkondersteuner of assistente een afspraak maken.
  • Herhaalmedicatie kan online, via Mijngezondheid.net en de Medgemak app en ook via uw apotheek.
  • E-consulten: via de website of Mijngezondheid.net of de Medgemak app kunt u direct een online consult doen, hierbij kunt u ook beveiligd foto’s toevoegen.
  • Beeldbellen: mocht u door omstandigheden echt niet naar de praktijk kunnen komen dan kunnen wij via VIPlive een videoconsult doen, gelieve hiervoor de praktijk te bellen.
  • Zelftriage: in de Medgemak app kunt u de triage “Moet ik naar de dokter?” volgen, hier krijgt u advies wat u moet doen, en wanneer contact nodig is.
  • Labuitslagen kunt u in Mijngezondheid.net of de Medgemak app/portaal zien.
  • Zelfmonitoring, in Mijngezondheid.net en de Medgemak app kunt u uw eigen thuismetingen invoeren. Wij hebben op de praktijk verschillende (bloeddruk/saturtiemeters) apparaten ter beschikking als u tijdelijk thuis bepaalde metingen moet uitvoeren.

U kunt op de website een account aanmaken in Mijngezondheid.net. Hiervoor heeft u een digid nodig. 

Mocht u er niet uit komen, dan helpen we u graag. 

Met vriendelijke groet,

Team huisartsenpraktijk van Elsen

Lees meer

Handige app met zelfzorg-adviezen van huisartsen over vele zorgvragen. En advies of de huisarts of huisartsenpost gebeld moet worden.

 

Lees meer

Medewerkers

Gijs van Elsen
Huisarts - BIG.nr. 29063864201
Ingeborg van Elsen-Koster
Huisarts - BIG.nr. 59064219101
Leonie Diepenhorst-Jansen
Doktersassistente
Monique Rozen-van der Steen
Doktersassistente
Marijke Voets
Doktersassistente
Ingrid Kusse
Praktijkondersteuner GGZ - BIG.nr 99047388630
Karlijn Voskamp
Praktijkondersteuner GGZ
Carla van Dommelen
Praktijkondersteuner Somatiek

Meer informatie

  • Heeft u recent het spreekuur van de huisarts bezocht of telefonisch contact gehad met de huisarts ?

    Onze huisartsenpraktijk is er in de eerste plaats voor u. Uw mening over de huisarts en de praktijk is daarom heel belangrijk. Door het  invullen van vragenlijsten helpt u ons ervoor te zorgen dat de zorg die u van ons krijgt zo goed en prettig mogelijk is.

    U kunt op meerdere punten laten weten hoe u onze huisarts en de praktijk beoordeelt. U kunt uw feedback geven via de onderstaande links.

     
     
    Het invullen van de vragenlijsten is anoniem en duurt 5 tot 10 minuten (per lijst). 
    Bij voorbaat dank voor uw medewerking !
     
     
  • Vanaf 1 juni 2020 nieuw landelijk testbeleid Coronavirus

    Iedereen met milde klachten die passend zijn bij het coronavirus, kan zich vanaf 1 juni laten testen op het coronavirus via één van de testlocaties van de GGD’en. Een afspraak maken voor de teststraat kan via het landelijk telefoonnummer 088-1202.

    Alleen met milde klachten (verkoudheidsklachten zoals neusverkouden, loopneus, niezen, hoesten, verhoging, of plotseling verlies van reuk of smaak) wordt een test afgenomen.

    Zonder klachten heeft het geen zin om een test af te nemen. Meer informatie over het aanvragen van een Coronatest leest u hier op de website van GGD Hart voor Brabant.  

    Bij ernstige klachten die passen bij het coronavirus zoals benauwdheid, koorts, of u voelt dat u steeds zieker wordt, kunt u ons bellen.

Thuisarts.nl

Zoekt u specifieke informatie over gezondheid en ziekten?

Voor medische informatie verwijzen wij u graag door naar de website Thuisarts.nl.
Thuisarts.nl geeft betrouwbare en onafhankelijke informatie over gezondheid en ziekten.

Geef in onderstaand zoekveld aan waar u naar op zoek bent

Apotheek.nl

Zoekt u specifieke informatie over medicijnen?

Voor informatie over medicijnen verwijzen wij u graag door naar de website Apotheek.nl.
Apotheek.nl geeft betrouwbare en onafhankelijke informatie over medicijnen.

Geef in onderstaand zoekveld aan waar u naar op zoek bent

Inloggen in uw medisch dossier?

Met MijnGezondheid.net kunt u 24 uur per dag, 7 dagen in de week online zorgzaken regelen bij uw huisarts of apotheek.
Zo kunt u bijvoorbeeld online een afspraak maken, herhaalmedicatie bestellen of een bericht sturen. Hoe gemakkelijk is dat?

Meer informatie over MijnGezondheid.net